MachiaVillain Progress Devlog

[English / French]

ouija

News from the beyond the graaaaave… We added 2 new big features to the game! traps and random events!
Des nouvelles d’outre-toooombe… On a ajouté 2 nouvelles features au jeu ! des pièges, et des évènements aléatoires !

 

Traps
Traps allow players to automate parts of the victims slaughtering for those who favor efficiency to manual craftsmanship.
Some are non lethal, useful to attract, move, push, or bind visitors. Others are… more evil-friendly.
Pièges
Ils permettent d’automatiser tout ou partie du massacre des victimes, pour ceux qui préfèrent la productivité au travail manuel biggrin
Certains ne font que déplacer les visiteurs, d’autres sont… un peu plus méchants.

Traps3b


Events
We have added a first batch of random events. Some are pretty straight-forward, other will have less predictable outcomes.
(and we’re going to get the frenglish fixed wink)
Evénements
On a ajouté une première partie d’événements aléatoires.

Certains sont assez directs, d’autres auront des résultats moins prévisibles.
event


Getting the Beta version ready

With these latest features, the time to unleash the beta is close! We are hunting bugs and polishing parts to be able to send the beta version to the wonderful Kickstarter backers this month.
Finaliser la version beta du jeu
Avec ces ajouts, le moment de libérer la beta approche ! On chasse les bugs et on fait les ajustements nécessaires afin d’envoyer la version beta aux merveilleux contributeurs du Kickstarter ce mois-ci.

 

 

 

2 responses to “MachiaVillain Progress Devlog”

  1. Ryan Darge Avatar
    Ryan Darge

    Looking forward to seeing a new update soon!

    1. WildFactor Avatar
      WildFactor

      Thank you. Working on the update 5!

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