NEW ALPHA!

We’re sending the latest version of the game (Alpha 6) to our Kickstarter backer today! 
As usual, let us know what you think, your feedbacks and suggestions with private message, mail or carrier bat!

Andi Ewington made a poster from MV art. Is it bloody awesome or what ?
Andi Ewington made a poster from MV art. Is it bloody awesome or what ?

 

Hello dear Villains,

NEW FEATURES

Bedtime! Advanced beds boost your monster caracteristics when he sleeps (coffins increase resistance to curse, toxic bed increases resistance to poison, etc).
– New advertising system: you can send one ad every day. Also now your monsters have  access to computers to send spam, the evilest things you can do.
– Varied diet! New kind of victims: parents with kids, tourists with cameras, and dentists shaped like teeth!
Talking about diet: victims can starve now.

– Gruesome work: Functional factory with 2 benches and new resources (metal plate, brick, gold nuggets, cog,…)

 Gooey! GUI improvements:
New zone system: select the zone you want your monster to clean the blood or extinguish the fire.
Map showing the level of prestige and evilness of your mansion.
And more (more tooltips, loyalty gauges, 2 levels of disloyalty: anger then rage, icon displaying the number of days of food left, link to the wiki in progress,…)

Have a terrific Halloween,

Alexandre & Rachel

Bonjour chers Vilains,

NOUVELLE VERSION !

Nous envoyons une nouvelle version du jeu (Alpha 6) aujourd’hui !
Comme d’habitude n’hésitez pas à nous faire part de votre avis, idées, souhaits, soucis par mail, message sur Kickstarter ou chauve-souris !

NOUVEAUTES

Lits avancés les lits spéciaux améliorent les compétences des monstres pendant leur sommeil (le cercueil améliore la résistance aux malédictions, le lit toxique rend plus résistant aux poisons, etc) 

Encart publicitaire: nouveau système, vous pouvez choisir une publicité à envoyer chaque jour. Et avec les ordinateurs vos monstres pourront envoyer des spams (si c’est pas horrifique, ça).

– Régime alimentaire varié: avec de nouvelles victimes: des familles, des touristes, et des dentistes ! Il est possible d’affamer vos victimes.

– Travail manuel: deux bancs de fabrication et de nouvelles ressources (pépites d’or, plaques de métal, rouages,…)

Amélioration de la GUI: 
Nouveau système de zone: sélectionnez les zones à nettoyer et/ou où éteindre le feu  
“Cartes”montrant le niveau de prestige et de vilainie de votre manoir Et autres améliorations (plus de tooltips, de jauges de loyauté, 2 niveaux de déloyauté: colère puis rage, icon présentant le nombre de nourriture restante, lien vers le wiki en construction,…).    


Bon Halloween,
Alexandre & Rachel

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